به گزارش خبرنگار ایرنا ، نادر دست نشان شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیم های سپیدرود و تراکتورسازی تبریز در رشت اظهار داشت: در این بازی با مهار خطوط تراکتورسازی، حریف را مجبور کردیم از توپ‌های بلند استفاده کند که در این بخش نیز ما موفق بودیم و به خواسته خود رسیدیم.
وی افزود: خوشبختانه امروز در دیدار برابر تراکتورسازی بازیکنان ما جانانه بازی و تلاش کردند و همچنین تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و این پیروزی را به آنان تبریک می گویم.
دست نشان ادامه داد: البته ما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و با تیمی بازی داشتیم که از هر نظر مهیای قهرمانی است و فکر می‌کنم که کمتر تیمی مقابل تراکتورسازی این همه موقعیت داشته باشد و این امر نشان می دهد که بازیکنان سپیدرود به خودباوری لازم رسیده و از نام حریف واهمه ای ندارند.
سرمربی سپیدرود رشت بیان کرد: در این بازی وقتی در همان دقایق اول از حریف خود پیش افتادیم، متاسفانه یک گل غافلگیرانه خوردیم اما به تلاش خود ادامه دادیم و گل‌ های دوم و سوم را به ثمر رساندیم.
وی خاطرنشان کرد: البته می دانستیم که تیم تراکتورسازی با توجه به داشتن بازیکنان بسیار مستعد و تکنیکی ، بار فنی زیادی را در سمت راست ایجاد می‌کند و به همین دلیل بازیکنان ما توانستند کناره‌ ها را ببندند و این در حالیست که تراکتورسازی نیز طوری بازی کرد که ‌ما انتظار آن را داشتیم.
وی اظهار کرد: همچنین در نیمه اول این دیدار هافبک‌ های ما باز تر بازی کردند اما در نیمه دوم که متوجه شدیم تیم حریف به دنبال بازی در عمق است، این بخش از زمین را بستیم و روی ضدحملات نیز برنامه داشتیم و در این دیدار نیز از پاس ‌های ترکیبی و کوتاه در امر ضدحمله استفاده کردیم.
دست نشان به صحبت های سرمربی تراکتورسازی اشاره و اضافه کرد: من به نظر او احترام می‌گذارم، چرا که هر کس می تواند نظر خودش را داشته باشد اما اگر دروازه‌بان حریف اشتباه کرد، دروازه‌بان ما هم اشتباه کرد و ضمن اینکه گل‌ های دوم و سوم را بازیکنان ما به زیبایی به ثمر رساندند.
وی به استفاده از بازیکنان جوان اشاره کرد و افزود: من این شهامت را دارم که از بازیکنان جوان استفاده کنم و گفته بودم که ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه می‌ تواند عامل موفقیت تیم ما باشد و در این دیدار نیز از جوانان بهره بردم و همگان دیدند بازیکنانی همچون بلبلی و آقایی از امیدها به تیم اصلی آمدند و بسیار خوب بازی کردند.
دست نشان گفت: البته از این پیروزی نباید مغرور شویم و پنج بازی سخت که همگی حکم فینال دارند را پیش رو داریم و هنوز کار ما تمام نشده و باید تلاش کنیم تا در بازی های باقیمانده نیز همینگونه ظاهر شویم تا همه باور کنند که سپیدرود می‌ تواند موفق باشد.
تیم های فوتبال سپیدرود و تراکتورسازی تبریز عصر جمعه در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.