به گزارش خبرنگار ایرنا ، جرج لیکنز شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیم های سپیدرود و تراکتورسازی تبریز در رشت اظهار داشت: این پیروزی را به تیم سپیدرود و طرفدارانش تبریک می گویم اما در این دیدار ما اشتباهات زیادی داشتیم.
وی ادامه داد: البته به دلیل شرایط جوی و زمین چمن مصنوعی، می‌ دانستیم بازی بسیار سختی را پیش رو داریم که در نهایت نیز همین امر اتفاق افتاد و ما در این بازی مشکل، مغلوب شدیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: در صحنه ای که می توانستیم به راحتی توپ را کنترل و موقعیت به حریف ندهیم، در یک اشتباه یک گل به حریف هدیه دادیم و پس از جبران گل نیز ، یک گل دیگر به سپیدرود هدیه دادیم.
وی در مورد محسن فروزان دروازه بان تیمش نیز بیان کرد: فروزان واکنش های خوبی در بازی ‌های قبل داشت، اما امروز او روز بدی داشت و ما در این بازی هدایای زیادی به حریف خود تقدیم کردیم و این در حالیست که نباید در فوتبال این اتفاقات بیافتد.
وی اضافه کرد: البته تمام تلاش‌ خود را خواهیم کرد که در بازی بعدی که در تبریز است این اتفاقات تکرار نشود و بتوانیم روال عادی خود را طی کنیم چون هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما هنوز شانس قهرمانی داریم.
لیکنز به بازی سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سپیدرود همان طور بازی کرد و عملکردی ارائه داد که ما انتظارش را داشتیم و در این راستا به بازیکنانم گوشزد کردم که بازی سختی پیش رو داریم و نباید تیم حریف را دست کم بگیریم.
وی اظهار کرد: البته در این دیدار ما علاوه بر اینکه ماکیتا و سیدعلی موسوی را دراختیار نداشتیم ، چند فرصت خیلی خوب را هم از دست دادیم ولی باید کاری کنیم که در بازی های باقیمانده، اشتباهات ما به حداقل برسد و از فرصت ها نیز بهتر استفاده کنیم.
وی در ادامه افزود: مدافعان ما در دیدار برابر سپیدرود رشت ، درها را باز گذاشتند و آنها هم از این فرصت ها به خوبی استفاده کردند و به پیروزی رسیدند.
تیم های فوتبال سپیدرود و تراکتورسازی تبریز عصر جمعه در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.