به گزارش خبرنگار ایرنا علی خودکار روز پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تخلفات در جریان شش هزار و 302 مورد بازرسی از مجتمع های گردشگری ، اقامتی و رستوران ها ، فروشگاه های بزرگ و کوچک در بازار، نانوایی ها و سایر اصناف صورت گرفته و عمده تخلف ها در خصوص عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و نداشتن کارت بهداشت فردی و تخلفاتی از این دست بوده است.
وی با بیان اینکه این تعداد از بازرسی ها از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین امسال صورت گرفته ، افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده ، بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت، گشت های مشترکی را با بازرسان اتاق اصناف، نماینده فرمانداری ، اداره تعزیرات حکومتی ، دامپزشکی ، شبکه بهداشت ، میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی از ابتدای سال انجام دادند.
خودکار همچنین گفت: ارزش ریالی این مقدار تخلفات ثبت شده 768میلیون و 669 هزار و 189 ریال است.
وی یاد آور شد: نمایشگاه بهاره نیز با هدف عرضه مستقیم کالایی نظیر مواد پروتئینی، پوشاک، میوه، آجیل، خشکبار، شیرینی، کیف و کفش، مواد شوینده، گل و گیاه و لوازم خانگی درقالب 85 غرفه و با هدف حمایت از کالای ایرانی در اواخر اسفندماه سال گذشته در بندرانزلی برپاشد .
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت انزلی با اشاره به توزیع کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال تاکید کرد: بیش از 26 تن گوشت گرم و منجمد ، پنج و نیم تن مرغ منجمد، و 25 تن شکر در بندرانزلی توزیع شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان و مواهب طبیعی از جمله دریا و تالاب بین المللی انزلی و بناهای تاریخی ، در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانی از مقاصد سفر مسافران و گردشگران سراسر کشور است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.