به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر دست نشان عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های فوتبال سپیدرود و تراکتورسازی تبریز در رشت اظهار داشت: برای ما تفاوت ندارد که با چه تیمی بازی داریم چون باید در شش بازی باقی مانده با تمام وجود ظاهر شویم و بجنگیم تا به پیروزی برسیم.
وی افزود: البته فردا با تیمی بازی داریم که از هر نظر برای قهرمانی مهیاست و مربی خارجی خوبی نیز دارد که به طور حتم این دیدار بسیار سخت و مهم است اما در مقابل این تیم، محکوم به پیروزی هستیم.
دست نشان ادامه داد: گرچه تراکتورسازی یکی از برترین تیم های لیگ برتر محسوب می شود اما در یک دیدار خانگی برابر این تیم ظاهر می شویم و از طرف دیگر به طور حتم به دلیل حساسیت این دیدار، تماشاگران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد که حضور پرتعداد تماشاگران سپیدرود ، انگیزه بیشتری به ما خواهد داد.
سرمربی سپیدرود رشت اضافه کرد: تراکتورسازی در فاز تهاجمی بسیار خطرناک است که در این راستا نیز برنامه هایی را اتخاذ کرده ایم تا خط تهاجمی این تیم را از کار بیاندازیم و از طرف دیگر بتوانیم از نقاط ضعف آن سود برده و در این دیدار پیروز شویم.
دست نشان بیان کرد: تمام سعی خود را خواهیم کرد که بتوانیم تراکتورسازی را در رشت شکست دهیم اما پیروزی یا شکست در این بازی، تضمینی برای ماندن یا سقوط از لیگ برتر نیست چون پنج بازی دیگر پیش رو داریم و باید سعی کنیم که حداقل در این بازی ها بالاتر از نفت مسجد سلیمان قرار گیریم تا در لیگ برتر ماندگار شویم.
وی به بازیکنان مصدوم سپیدرود نیز اشاره و اظهار کرد: در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز بازیکن محروم نداریم اما کورش ملکی، حسین ابراهیمی و لوکا نوزادزه مصدوم هستند و نمی توانند سپیدرود را در این دیدار همراهی کنند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز از ساعت 17 فردا (جمعه 23 فروردین) در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، تراکتورسازی تبریز با 49 امتیاز در مکان دوم و سپیدرود رشت با 15 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.