نماینده ولی فقیه در گیلان در محکومیت اقدام غیرقانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا، در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در محکومیت اقدام غیرقانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا، در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر دستهای چرکین صهیونیست جهانی از آستین آلوده سردمداران آمریکا بیرون آمد و پاک ترین نهاد برآمده از دل مستضعفان جهان یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزیز را نشانه گرفت.

تروریست خواندن این نهاد حامی مستضعفان جهان تاوان سختی را برای قدرتهای استکباری بویژه آمریکا به همراه خواهد داشت که باید آنها خود به پرداخت آن قیام کنند.

آمریکائیها با این حرکت مذبوحانه و نسنجیده که بر خلاف همه کنوانسیونهای جهانی است اگر چه در صدد ترمیم قلب های مرده اذناب خود در منطقه اند لکن نفهمیده و نسنجیده مرتکب بزرگترین جنایت بین المللی شدند و همه دنیا را گورستان نیروهای خود کردند.

اینجانب در عین تبریک به این نهاد مقدس و عزیز بر آمده از دل مردم چراکه منفور قدرتهای شوم و محبوب ملتها شدید، به آمریکائیها میگویم تا شاهد گورستانی دیگر برای نظامیان خود در سراسر جهان نشده، از این اقدام نسنجیده ابراز پشیمانی کنند و صحنه پردازان این صحنه شوم، رئیس نگون بخت آمریکا را از مسیر یاد شده به عقلانیت هدایت کنند.

از خداوند عزت مسلمانان را در سراسر عالم مسئلت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.