مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به احداث 2840 واحد مسکونی در فاز 2 مسکن مهر رشت بر ضرورت اجرای خدمات زیر بنایی این واحدها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، به منظور بررسی روند ساخت وساز و تکمیل زیر ساخت‌های واحد های مسکونی در فاز 2 مسکن مهر رشت، جلسه ای با حضور مدیرکل راه وشهرسازی، مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و توزیع برق استان برگزار شد.

در این جلسه پدرام مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به احداث 2840 واحد مسکونی در فاز 2 مسکن مهر رشت بر ضرورت اجرای خدمات زیربنایی این واحدها تاکید کرد و گفت: تامین خدمات زیر بنایی و توزیع خطوط انتقال برق وگاز واب از مهمترین بخش های خدمات زیر بنایی احداث واحدهای مسکونی محسوب می‌شود که انتظار می رود با مساعدت و همکاری دستگاهای ذیربط اجرایی شود.


وی افزود: از مجموع 2840 واحد نوساز در فاز 2 مسکن مهر رشت، بالغ بر 1780واحد با پیشرفت فیزیکی 70درصد در حال اماده سازی است که در صورت تامین ورفع مشکل زیر ساختها تکمیل و به فروش می رسد.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در ادامه خاطر نشان کرد : اولویت اجرای زیرساخت‌های آب و برق و گاز برای واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالا برنامه ریزی و اجرا می‌شود تا در روند تکمیل واحدهای مسکونی خللی ایجاد نشود.
طالبی مدیرعامل توزیع برق استان نیز گفت: در حال حاضر 9 پست برق در فاز 2 مسکن مهر رشت پیش بینی و اجرایی شده است.

حسینی مدیر عامل آب وفاضلاب شهری نیز با ابراز امیدواری خاطر نشان کرد: فرایندهای زیر ساخت مربوط به آب و فاضلاب شهری با سرعت بیشتری اجرایی می‌شود تا انشاء الله در زمانبندی تعیین شده به اتمام برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.