به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته سی و یکم این رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت 16:15 بعد از ظهر چهارشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم آلومینیوم اراک بود.
محمد احمد زاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از مبین عشایر، مهیار زحمتکش، امیرمهدی جان ملکی، حافظ یعقوبی، وحید حیدریه، پژمان نوری، میلاد کمندانی، میلاد احمدی، مهدی هاشمی‌نژاد، محمدرضا نقدی پور و شهریار مغانلو به عنوان 11 بازیکن اصلی تیمش دربرابر میهمان استفاده کرد و فراز کمالوند سرمربی آلومینیوم اراک مسعود پورمحمد، ابوالفضل قربانی، رامین سلیمان‌زاده، وحید فارغ، مهدی ترکمان، ایمان باصفا، محمود قائد رحمتی، سیدمهدی حسینی، پوریا آریاک، میثم آقایی و مجید عبدی را به عنوان یاران اصلی تیمش به میدان رقابت فرستاد.
قضاوت این دیدار برعهده علی صفایی بود و هیوا بهمنی، کوروش کریمی و اشکان رضایی مقدم وی را در امر قضاوت یاری می کردند و حبیب الله شیرازی نیز وظیفه نظارت بر امر داوری این بازی را برعهده داشت.
بازی در هوای ابری و در حضور دو هزار تن از هواداران ملوان در حالی آغاز شد که با مساعدت و مکاتبه فرماندار بندرانزلی با مدیرکل صداو سیمای گیلان ، این مسابقه به صورت زنده از شبکه باران پخش شد.
بازیکنان ملوان که بازی قبلی خود را در خانه با شکست به پایان رسانده بودند برای جبران مافات و کسب رضایت هواداران پای در میدان مسابقه گذاشتند و از ابتدای بازی حمله بر دروازه حریف از جناحین را در دستور کار قرار داده و بازی هجومی را آغاز کردند اما این بازیکنان تیم آلومینیوم اراک بودند که با استفاده از کناره‌ها توانست در دفاع ملوانان نفوذ کرده و گل نخست این دیدار را در دقیقه 18 وارد دروازه ملوانان کنند.
ملوانان در ادامه حملات مستقیم را در دستور کار قرار دادند و تنها 5 دقیقه پس از دریافت گل برتری اراکی ها ، با گل دقیقه 23شهریار مغانلو پاسخ تیم میهمان را دادند تا در نهایت دو تیم با تساوی نیمه اول را به پایان رسانده و به رختکن بروند.
در نیمه دوم ، ملوانان ارسال‌های بلند از جناحین را در دستور کار خود قرار دادند و چند حمله را بر روی دروازه تیم آلومینیوم طراحی کردند که در نهایت و در دقیقه 89 ، میلاد کمندانی گل برتری ملوانان را وارد دروازه تیم میهمان کرد تا سه امتیاز شیرین خانگی را برای هواداران به ارمغان آورد و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با نتیجه 2 بر یک میهمانش را با شکست بدرقه کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این پیروزی خانگی و با 32 امتیاز از 28 بازی و البته 6 امتیاز منفی همچنان در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند و تیم آلومینیوم اراک نیز با این شکست در رده چهارم جدول لیگ باقی ماند.
ملوانان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته سی و دوم این رقابت ها روز سه شنبه بیست و هفتم فروردین ماه از ساعت 17 میهمان تیم شاهین بوشهر هستند.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.