مهدی ولی پور شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک های مردمی گیلان از طرق مختلف به حساب های سراسری و استانی واریز شده که مبلغ یک میلیارد و 358 میلیون ریال کمک های واریز شده به حساب استانی جمعیت هلال احمر است.
وی اظهار داشت: از آغاز بارندگی و نیاز مردم مناطق آسیب دیده به کمک رسانی ، جمعیت هلال احمر گیلان همگام با سراسر کشور اقدام به جمع آوری کمک های مردم نوع دوست و خیر در ایستگاه های سلامت، محل برگزاری نماز جمعه، شعبه ها و خانه های هلال کرده است.
ولی پور خاطر نشان کرد: تاکنون سه محموله کمک توسط هلال احمر گیلان شامل 15تن مواد غذایی، دو دستگاه قایق موتوری هلال احمر، یکصد تن مواد غذایی و لوازم خانگی با مشارکت سپاه، بهزیستی، کمیته امداد، آستان قدس رضوی و مدیریت بحران استانداری به استان گلستان و ۵۰ بسته ۷۲ ساعته غذایی نیز با بالگرد و یک تیم سه نفره به استان لرستان اعزام شده است.
ولی پور با بیان این که جمع آوری کمک های مردمی در شعبه ها و خانه های هلال ادامه دارد، اظهار داشت: مردم نیکوکار استان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب 99999 نزد بانک های سراسر کشور و شماره کارت 6104337999999996 یا یه شماره حساب های استانی جمعیت هلال احمر واریز کنند.
وی با اشاره به این که خیرین و نیکوکاران برای سهولت در پرداخت نیز می توانند کد دستوری #112*780* را از طریق تلفن همراه وارد کنند، تصریح کرد: کمک های غیر نقدی مورد نیاز مرم سیل زده شامل اقلام بهداشتی ( مایع دستشویی، صابون، مایع ظرفشویی، ست بهداشتی و لباس) مواد غذایی (آب معدنی، برنج، روغن، حبوبات ، قند و شکر ، رب و چای ، خرما و کنسرجات و کمپوت) ، اقلام زیستی ، انواع وسایل گرمایشی ، پتو ، فرش و زیر انداز است.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.