مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از اعزام 43 دستگاه از ماشین‌آلات راهداری استان به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا نازک‌کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اعزام  43 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری و ناوگان حمل‌ونقل عمومی کالا به یاری هموطنان سیل زده شتافتند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از وقوع سیلاب در تعدادی از استان‌های کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان آمادگی خود را برای هرگونه کمک اعم از اعزام نیروی انسانی، ماشین‌آلات راهداری، تجهیزات راهداری و نیز بهره‌گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی کالا  جهت ارسال کمک‌های مردمی از استان به هموطنان سیل‌زده اعلام کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: در این راستا در بخش راهداری  8 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری شامل 2 دستگاه لودر، یک‌دستگاه بلدوزر، 3 دستگاه تریلی کمرشکن، یک‌دستگاه بیل مکانیکی و یک‌دستگاه پیکاپ به همراه 9 نفر از همکاران راهدار برای امدادرسانی، عازم مناطق سیل‌زده‌ی استان‌های گلستان و لرستان شدند.

وی افزود: 2 دستگاه قایق نیز توسط ماشین‌آلات سنگین راهداری استان، برای امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده به استان گلستان اعزام شدند.

نازک‌کار همچنین یادآور شد: 35 دستگاه تریلی از ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان گیلان نیز برای ارسال تجهیزات مورد نیاز مناطق سیل‌زده شامل 8 عدد لوله 7 متری1250، 4 عدد لوله 5/3 متری 1250، 21 عدد باکس بتنی 1در1 برای استان لرستان و 27 شاخه عدد لوله 7متری 1250و 25 عدد لوله 5/3 متری 1250به استان ایلام اعزام شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.