رئیس هیات کاراته استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جدیدترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی کاراته ، سارا بهمنیار ملی پوش شایسته گیلانی در رتبه نهم وزن 50- کیلوگرم قرار گرفت.
رضا رسولی افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسون جهانی ، سارا بهمنیار با توجه به تصاحب مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش ، با کسب 2415 امتیاز در رتبه نهم جای گرفت و نسبت به رتبه پیشین خود که در مکان پانزدهم قرار داشت، شش پله صعود کرد.
وی ادامه داد: کسب جایگاه نهم سارا بهمنیار در جدیدترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی کاراته، بهترین رنکینگ بین بانوان کاراته کار ایران بشمار می رود و امیدواریم که موفقیت این ملی پوش ادامه یابد.
رسولی بیان کرد: همچنین در رنکینگ المپیکی وزن اول که ترکیبی از امتیازات کاراته کاهای دو وزن منهای 50 و منهای 55 کیلوگرم است، سارا بهمنیار در رده سیزدهم قرار گرفت که از این حیث نیز پس از رزیتا علیپور که در رنکینگ دهم وزن المپیکی قرار گرفت، جایگاه دوم بین بانوان ملی پوش کاراته ایران را کسب کرد.
سارا بهمنیار که ماه گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد، در وزن 50- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود ، در سال گذشته نیز در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.