محمد علیاری روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: 166 هزار لیتر بنزین در روز طبیعت در جایگاه های سوخت آستارا عرضه شد و این میزان در زمان مشابه سال قبل، 145 هزار لیتر بوده است.
وی اظهار کرد: میانگین مصرف روزانه بنزین در سال، 120 هزار لیتر است و افزایش 14 درصدی تقاضای آن در روز سیزده بدر، نشانه تردد چشمگیر وسایل نقلیه است.
علیاری ادامه داد: میانگین مصرف روزانه نفت گاز در سال، 70 هزار لیتر است و در 13 فروردین ماه امسال، حدود 21 هزار لیتر در جایگاه های سوخت آستارا عرضه شد که این رقم در زمان مشابه سال قبل، 22 هزار لیتر بوده و امسال پنج درصد کاهش یافته است.
رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی آستارا افزود: متوسط مصرف روزانه گاز سی ان جی در سال، 28 هزار کیلوگرم است و در 13 فروردین امسال حدود 23 هزار کیلوگرم عرضه شد و این میزان در زمان مشابه سال قبل، 25 هزار کیلوگرم بوده و تقاضای آن پنج درصد کاهش یافته است.
علیاری گفت: شش جایگاه سوخت مایع و پنج جایگاه سی ان جی در شهرستان آستارا دایر است.
حضور پر تعداد خانواده ها، مسافران و گردشگران شهرهای مختلف در گردشگاه های آستارا، نشانگر افزایش تردد وسایل نقلیه به این شهرستان در روز طبیعت بود.
شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و اقتصادی در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.