به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر دست‌نشان پنجشنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود و پیکان تهران در نشست خبری پس از بازی در رشت اظهار داشت: باید دفاع‌ ما سریع تر از این عمل کند و همچنین دفاع فردی ما خوب است اما در دفاع تیمی هنوز ضعف داریم و سعی می‌کنیم این ضعف را برطرف کنیم.
وی افزود: بازی با پیکان همانگونه که پیش بینی می شد بازی سنگین و سختی بود چون آن ها تیم پرمهره‌ای هستند و از مربی کاربلدی برخوردارند و با برنامه بازی می‌ کنند و از طرف دیگر ما هم دچار اشتباهات فاحشی شدیم.
دست‌نشان ادامه داد: هدف تیم پیکان این بود که خط هافبک ما را از کار بیاندازد و به خصوص در نیمه اول سعی داشتند با ارسال ‌هایی که پشت مدافعان ما انجام می دهند، خود را در موقعیت گلزنی قرار دهند که در این کار موفق بودند.
وی بیان کرد: گرچه در نیمه اول پیکان شرایط بهتری داشت و یک گل نیز دریافت کردیم اما ما نیز چند موقعیت مناسب گلزنی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از فرصت های خود در این نیمه استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود اضافه کرد: در نیمه دوم در یک اشتباه گل دوم را دریافت کردیم که در آن صحنه تعادل مدافع ما به هم خورد و در نتیجه بازیکنان پیکان صاحب موقعیت شدند و دومین گل خود را به ثمر رساندند.
دست نشان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما چند بازیکن جوان را در ترکیب تیم خود داشتیم، اما با حمایت طرفداران به بازی برگشتیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم تا در نهایت در این دیدار سخت به نتیجه مساوی دست یابیم.
وی اظهار کرد: البته پس از به ثمر رسیدن گل دوم، باز فرصت گلزنی داشتیم و می توانستیم پیروز از این میدان خارج شویم اما با توجه به اینکه 10 نفره شدیم ، موفق نشدیم گل سوم را بزنیم و زور ما نرسید که پیروز شویم.
دست‌نشان افزود: به زمان نیاز داریم تا بهتر شویم و بازیکنان ما باید در دفاع و حمله بهتر عمل کنند و در ضد حملات و ضربات ایستگاهی نیز آسیب‌ پذیر هستیم اما خوشبختانه در تمریناتی که انجام دادیم، مشکل ضربات ایستگاهی را حل کردیم ولی روی ضدحملات باید بیشتر کار کنیم.
وی به قضاوت این دیدار نیز اشاره کرد و گفت: آقای کوپال ناظمی از داوران جوان فوتبال ماست و قضاوت بدی هم نداشت فقط در نشان دادن کارت به بازیکنان ما در مقایسه با بازیکنان حریف، شدت بیشتری داشت و می توانست در چند صحنه به بازیکنان پیکان نیز کارت نشان دهد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پیکان تهران عصر پنجشنبه در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی 2 - 2 دست یافتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.