به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر پنجشنبه برگزار شد، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پیکان تهران در نهایت به نتیجه مساوی 2 - 2 دست یافتند تا هر تیم یک امتیاز از این بازی کسب کند.
این مسابقه از هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردار جنگل رشت در یک هوای ابری و بارانی و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد.
این بازی ابتدا با حملات سپیدرود آغاز شد اما تیم پیکان در همان اولین موقعیت خود در دقیقه چهارم صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را حجت حق وردی به گل تبدیل کرد ولی داور این بازی دستور به برگشت ضربه پنالتی داد که حق وردی این ضربه را به دیرک دروازه سپیدرود کوبید تا تیم پیکان یک موقعیت مناسب گلزنی را از دست بدهد.
در ادامه نیز این تیم پیکان بود که به گل برتری دست یافت و فراز امام علی بازیکن این تیم توانست در دقیقه 45 اولین گل این بازی را به سود میهمان به ثمر برساند تا نیمه اول با برتری تیم میهمان پایان یابد.
در نیمه دوم تیم پیکان به دومین گل خود دست یافت و آرمان قاسمی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 57 دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا تیم پیکان یک نتیجه بسیار خوب را تا این دقیقه از بازی کسب کند اما در ادامه این بازی، تیم سپیدرود حملات متعددی انجام داد و موفق شد در دقیقه 59 توسط میلاد شیخی سلیمانی مدافع پیش تاخته خود به گل اول دست یابد تا سرخپوشان رشتی امیدوارانه تر بازی را ادامه دهند.
پس از این گل نیز سپیدرود بر بازی تسلط داشت و در دقیقه 72 صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را محمد غلامی به گل دوم سپیدرود تبدیل کرد تا این تیم از یک شکست خانگی دیگر رهایی یابد.
قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی با کمک های حمیدرضاکنعانی زادگان و احد سلطانی بر عهده دشتند و رضا کرمانشاهی و احمد محمدی به عنوان داوران پشت دروازه در این بازی حضور یافتند.
در جریان این مسابقه ،حجت حق وردی ، ماهان رحمانی دقیقه و فراز امامعلی از تیم پیکان و لوکا نوزادزه از سپیدرود رشت کارت زرد گرفتند و محمد سلمان علیزاده بازیکن سپیدرود نیز در دقیقه 77 با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب کوروش ملکی، لوکا نوزادزه، میثم تهیدست، میلاد شیخی سلیمانی، میثم فردوسی (از دقیقه 56 محمدرضا مهدوی)، محمد بلبلی، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، محمد علیزاده، میلاد قربان زاده (از دقیقه 81 حسین امینی) و حسین شنانی (از دقیقه 65 محمد غلامی) مقابل پیکان قرار گرفت.
تیم پیکان تهران نیز با ترکیب مهدی امینی، سعید قائدی فر، عیسی آل کثیر، فراز امام علی، مهدی مومنی (از دقیقه 75 امیر روستایی)، ماهان رحمانی (از دقیقه 73 مگنو باتیستا)، مارکو وکسویچ، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، سعید واسعی (از دقیقه 85 سامان نریمان جهان) و امیرحسین کریمی رو در روی سپیدرود ایستاد.
پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم پیکان تهران با 24 امتیاز در مکان دهم و سپیدرود رشت با 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.