مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان روز پنجشنبه درباره این تصادف ها به خبرنگار ایرنا گفت: یک مورد تصادف ساعت 30: 3 بامداد امروز (پنجشنبه) به اورژانس گیلان اطلاع داده شد که بلافاصله تیم های فوریت های پزشکی برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.
پیمان اسدی افزود: تیم فوریت های پزشکی استان پس از اعزام به محل حادثه، ضمن بررسی وضعیت مصدومان و ارائه اقدامات اولیه درمانی مصدومان حادثه را به بیمارستان 31 خرداد منجیل انتقال دادند.
وی با اشاره به یک مورد دیگر از حادثه ترافیکی در شامگاه گذشته در چمخاله لنگرود و مصدومیت شش نفر خاطر نشان کرد: این حادثه که بر اثر برخورد پراید و موتور اتفاق افتاد ، موجب انتقال شش مصدوم به بیمارستان امینی لنگرود شد.
وی از رانندگان خواست تا به منظور پیشگیری از حوادث جاده ای، ضمن رعایت قوانین رانندگی با احتیاط و دقت بیشتری رانندگی کنند و در صورت بروز حوادث رانندگی برای دریافت خدمات پیش بیمارستانی ، با اورژانس 115 تماس گیرند.
طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از بیست و پنجم اسفندماه در 62 پایگاه استان به اجرا درآمده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی 115 گیلان، دارای یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو موتور لانس و 120 دستگاه آمبولانس است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.