به گزارش خبرنگار ایرنا علی فتح اللهی روز چهارشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان با اشاره به اینکه مصوبات جلسه ستاد بحران باید سریعا اجرا شود، اظهار داشت: با توجه به بارندگی های اخیر ، در سه بخش و دهستان این شهرستان مشکلی گزارش نشده است .
وی از پیشگامی مدیران و کارکنان ادارات در کمک رسانی به سیل زدگان خبر داد و افزود: در راستای تداوم فرهنگ سازی کمک به هموطنان، مدیران ادارات و نهادهای صومعه سرا یک روز از حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان در اختیار هلال احمر قرار می دهند.
فتح الهی اضافه کرد: از مسافران نوروزی می خواهیم ضمن توجه به هشدارهای هواشناسی و رعایت ضوابط ایمنی، از توقف در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مناطق مستعد سیلاب جدا خودداری کنند.
فرماندار صومعه سرا گفت: نزدیک به یک هزار مسافر نوروزی در قالب 250 خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان اسکان یافته اند.
رئیس جمعیت هلال احمر صومعه سرا هم از آمادگی جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان خبر داد و بیان داشت: شهرستان از آمادگی کامل جهت جمع آوری کمک های مردمی به مردم سیل زده برخوردار است و شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک های کشور به نام هلال احمر و کمک های غیرنقدی با اولویت پتو، مواد شوینده، زیرانداز، ست بهداشتی است که مردم می توانند اقلام مذکور را به هلال احمر صومعه سرا تحویل دهند.
صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.