گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و مدیران و کارکنان ستادی استانداری ضمن تبریک سال جدید به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان رونق تولید اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در بخش های دولتی، تعاونی و خصوصی را بیش از گذشته در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید به کار گیرند.
وی خواستار ارائه برنامه‌های اجرایی در سال 98 از سوی مدیران دستگاه‌ها شد و اظهار داشت: با برنامه ریزی، نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم‌های اصولی و راه گشا باید به صورت هدفمند شاخص‌های مورد انتظار را تعیین و تا پایان سالجاری به عدد مشخص شده برسیم.
نماینده عالی دولت در گیلان جدیت بیش از پیش مدیران متولی در حوزه‌های کشاورزی و صنعت را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تسریع در صدور مجوزهای قانونی در موعد مشخص از انتظارات جدی فعالان بخش خصوصی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: با بهره برداری بهینه از ظرفیت‌های موجود گیلان در بخش‌های کشاورزی و صنعت و اجرای صحیح طرح‌های در حال اجرا باید در سال 98 به نتایج مثبتی برسیم.
وی بر لزوم پیگیری مستمر در جهت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان تأکید و تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه گیلان باشیم.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.