به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی اورژانس گیلان ؛ این مورد از مسمومیت غذایی صبح امروز به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اعلام شد که بلافاصله سه تیم فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند و به بررسی وضعیت بیماران که دچار مشکلات گوارشی شده بودند، پرداختند.
پس از بررسی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم ، هشت نفر را به دلیل مسمومیت غذایی به بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی منتقل کردند.
طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از بیست و پنجم اسفندماه گذشته در 62 پایگاه استان به اجرا درآمد و تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.
در اجرای طرح امداد نوروزی 115 گیلان، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو موتور لانس و 120 دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با 450 نیرو به کار گرفته شده است.
در اجرای طرح امداد نوروزی 115 گیلان، 30 کمپ سلامت نوروزی در استان با هدف ارتقاء امدادرسانی در مسیرهای پرتردد فعال شده که در این کمپ ها در صورت نیاز فوریت های پزشکی به مسافران و هم استانی ها ارائه می شود و مردم می توانند در صورت نیاز با شماره 115 تماس گرفته و از خدمات رایگان این مرکز بهره مند شوند.
115 گیلان دارای یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو موتور لانس و 120 دستگاه آمبولانس است.
7286/207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.