مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپیدرود رشت در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر کشور، عصر پنجشنبه هفته جاری هشتم فروردین ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.
علیرضا هوشیاری افزود: این دیدار برای سپیدرود رشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم که بتوانیم در این دیدار به یپروزی دست یافته تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشیم.
وی ادامه داد: تمرینات سپیدرود رشت نیز با جدیت زیر نظر کادر فنی دنبال می شود تا سرخپوشان رشتی با آمادگی کامل رو در روی پیکان قرار گیرند و با حمایت طرفداران خود در این بازی خانگی به پیروزی دست یابند.
هوشیاری بیان کرد: خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار برابر پیکان تهران، بازیکن مصدوم و محروم ندارد و با تمام قوا رو در روی این تیم قرار خواهد گرفت و امیدواریم که در این بازی خانگی نیز شاهد حضور پرشمار طرفداران خود باشیم.
تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، پیکان تهران با کسب 24 امتیاز در مکان دهم و سپیدرود رشت با کسب 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.