نبی الله خون میرزایی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از عملیات تکثیر ماهی سفید در رودخانه خشکرود چابکسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به در خواست بازنشستگی اسحاق شعبانی مدیرکل سابق شیلات گیلان با سابقه 37 سال خدمت ، در خواست او مورد بررسی و موضوع تعیین مدیرکل جدید در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه انتخاب مدیرکل در گیلان با وجود افراد متخصص راحت نبود، افزود: با توجه به کارنامه درخشان و تجارب و تخصص صمد درویشی در دوران خدمتش در شیلات، او به عنوان مدیرکل جدید شیلات استان منصوب شده است.
خون میرزایی خاطر نشان کرد: بهره مندی از توانمندی های بالقوه در گیلان و همکاران متعهد به عنوان سرمایه انسانی متخصص و کارآمد با هماهنگی مسئولان استان در انجام وظایف محوله از جمله توسعه پرورش ماهی در دریا ، توسعه پرورش ماهیان خاویاری ، ساماندهی صید پایدار و مسئولانه و تلاش در راستای افزایش مصرف محصولات شیلاتی باید در دستور کار باشد.
به گزارش ایرنا صمد درویشی پیش از این رئیس مرکز بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی ماهیان استخوانی شهید انصاری رشت بوده و ریاست اداره توسعه پرورش آبزیان اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان ، معاونت تکثیر و پرورش ابزیان شیلات سیستان و بلوچستان، قائم مقامی مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان، مدیریت بخش ازمایشگاه مرکز بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی ماهیان دریایی سیاهکل، معاونت مرکز بازسازی ذخائر ماهیان خاویاری مرکز شهید بهشتی بخش سنگر رشت و همزمان ریاست مرکز سیاهکل را در کارنامه خود دارد.
به گفته رئیس سازمان شیلات ایران؛ مراسم معارفه مدیرکل جدید شیلات گیلان پس از تعطیلات اول نوروز ، به طور رسمی انجام می شود.
7471/ 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.