اسفندیار ضیائی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح عیدانه کتاب با هدف بهره‌ گیری از فرصت ‌های مناسب برای همنشینی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با کتاب و همراهی بیشتر آنان با فعالیت ‌های خلاقانه مربیان کانون به اجرا درآمد.
وی با بیان این که طرح عیدانه کتاب نگاهی ویژه به استفاده از تعطیلات نوروزی برای نهادینه ‌سازی فرهنگ مطالعه دارد، اظهار داشت: در این طرح فعالیت ‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان کانون ارائه می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از کودکان، نوجوانان و خانواده ها برای شرکت در عیدانه کتاب که از ساعت 9 تا 14 سوم تا دوازدهم ماه جاری در مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون آستارا واقع در پارک ملی این شهرستان اجرا می‌ شود، دعوت‌ کرد.
وی خاطر نشان کرد: کارگاه های کتاب محور، شعرخوانی، قصه گویی، نمایش خلاق، کاردستی، معرفی کتاب و بازی و سرگرمی از برنامه های عیدانه کتاب است.
بر اساس آخرین آمار، حدود 60 هزار کودک و نوجوان در مراکز 31 گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عضو هستند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان، دارای دو کتابخانه سیار روستایی در آستارا و رستم آباد، یک کتابخانه سیار شهری در رشت، چهار کتابخانه پستی و دو مرکز فراگیر در رشت و رودسر است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.