به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه پنجشنبه با نزدیک شدن به ساعات پایانی سال 97 خانواده های معظم شهدا با گل و هفت سین بر مزار عزیزانشان حاضر و سال نو را در کنار آنان آغاز کردند .
امام جمعه شهرستان بندرانزلی در این مراسم با آرزوی فرارسیدن سالی سرشار از نشاط و موفقیت و سرافرازی و دلخوشی برای ملت اسلام و کشور عزیزمان درهمه ابعاد اظهار کرد: امروز جامعه اسلامی شرایط خاصی دارد و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همه تلاش خود را برای مقابله با ملت ایران با راه اندازی جنگ اقتصادی و رسانه ای همه جانبه به کار بسته اند و این امر تازه ای نیست.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین با اشاره به سپری شدن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: ایران اسلامی هیچ گاه از توطئه و شرارتهای دشمنان مصون نبوده و دشمنان انقلاب اسلامی با تشدید تحریم ها و فشار اقتصادی و معیشتی به ملت ایران سعی داشتند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند .
وی تاکید کرد: ملت صبور و بصیر ایران اسلامی نشان داده اند که همیشه پشت انقلاب و رهبری ایستاده اند و نقشه های دشمنان را همواره نقش بر آب کرده اند و با توکل به خدا قدرت جمهوری اسلامی در جهان روز به روز افزون تر خواهد شد.
امام جمعه بندرانزلی ابراز امیدواری کرد: سال جدید سالی پر از خیر و برکت و همراه با رونق و گشایش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده و سال پیروزی ملت ایران بر دشمنان باشد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.