گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی هنگ مرزی آستارا حاکی است در این طرح نیروهای مرزبانی نیز با عوامل انتظامی، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی همکاری می کنند و تامین امنیت، خدمات سریع در حوادث احتمالی، جلب مشارکت مردم و رفاه حال شهروندان و گردشگران از هدف ها و مزایای طرح امنیت نوروزی پلیس است.
بازدید از مراکز اقامتی، رسیدگی سریع به درخواست ها و مشکلات مراجعه کنندگان و برخورد قاطع با هنجارشکنان و مختل کنندگان نظم عمومی در دستور کار پلیس قرار دارد و همکاری مردم در تقویت امنیت عمومی موثر است.
بر اساس این گزارش؛ نیروی انتظامی و هنگ مرزی آستارا در قالب ستاد تسهیل خدمات سفر به حجم فعالیت های شبانه روزی خود افزوده اند و طرح های امداد و نجات نوروزی هلال احمر و راهداری، حمل و نقل جاده ای و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز و مدارس اسکان مسافران فرهنگی مشخص شده است.
حسن رستم زاد فرماندار آستارا نیز در بازدید از فعالیت پلیس، برخورد ملایم با مهمانان نوروزی را در انگیزش آنها برای سفرهای بعدی به این شهرستان موثر دانست.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و ده ها منطقه گردشگری تاریخی، طبیعی، اقتصادی و مذهبی در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.