به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد روز سه شنبه در دیدار با روسای بانک های بندرانزلی با اشاره به فرار سیدن تعطیلات نوروز اظهار داشت: یکی از مصوبات جلسه نهایی ستاد خدمات سفر، ارائه خدمات بهینه بانک ها به مردم بود.
وی با اشاره به نوسانات قیمت ارز و کاهش سفرهای خارجی افزود: با توجه به وجود مواهب طبیعی همچون تالاب بین المللی و ساحل دریای خزر و همچنین جاذبه های گردشگری و ابنیه تاریخی، بندرانزلی به عنوان شهرگردشگر پذیر مطرح در کشور بوده و هرساله در ایام سفر های نوروزی پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
حیدری آزاد با اشاره به نقش تاثیر گذار بانک ها در افزایش میزان رضایتمندی مسافران با ارائه خدمات بهتر به مردم خاطرنشان کرد: با توجه به رشد تکنولوژی عموم مردم بیشتر از کارت های بانکی برای انتقال پول و معاملات و خرید های خود در بازار استفاده می کنند و در این راستا نقش بانک ها در رضایتمندی مردم بسیار پر رنگ تر است.
فرماندار شهرستان بندرانزلی متذکر شد: علاوه بر اعلام فهرست افراد کشیک بانک ها در ایام نوروز به فرمانداری، تمام عابر بانک های سطح شهرستان باید 24 ساعته پاسخگو بوده و خالی ماندن عابر بانکها در ایام نوروز و به تبع آن بروز نارضایتی مردمی با هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست .
حیدری آزاد با بیان اینکه عابر بانکها حساس ترین نقطه بانک ها هستند گفت: خدمت کردن در انزلی با سایر شهرها متفاوت است و در این شهر باید خدمات ویژه ای به مردم ارائه شود تا مسافران و گردشگران با خاطره خوشی به شهر و دیار خود بازگردند.
وی با اشاره به بازدیدها و بررسی میدانی فرمانداری انزلی از وضعیت شهر در ایام نوروز افزود: شهروندان و مسافران شهرستان بندرانزلی باید از امکانات و خدمات کافی این شهر برخوردار بوده و استفاده لازم را در این ایام ببرند.
بندراتزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.