به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار دوستانه روز دوشنبه در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، تیم فوتبال شهرداری فومن در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر دو برابر تیم سپیدرود رشت به برتری رسید.
در جریان نیمه اول این دیدار تدارکاتی، تیم فوتبال شهرداری فومن که در رقابت های لیگ دسته دوم حضور دارد، یک گل به ثمر رساند تا نیمه اول این بازی دوستانه را به سود خود به پایان برساند.
در نیمه دوم نیز شاگردان افشین ناظمی سه گل دیگر به ثمر رساندند تا مجموع گل های زده خود را به عدد چهار افزایش دهند و در نقطه مقابل نیز تیم لیگ برتری سپیدرود رشت با هدایت نادر دست نشان 2 گل به ثمر رساند تا حدی از سنگینی این شکست تدارکاتی کم کند.
تیم لیگ برتری سپیدرود رشت در این دیدار تدارکاتی، بیشتر از بازیکنان ذخیره و همچنین بازیکنانی که کمتر در مسابقات از آنان استفاده شده ، سود برد اما در نهایت مغلوب تیم دسته دومی شهرداری فومن شد.
گل های تیم فوتبال شهرداری فومن را در این بازی دوستانه ، میلاد بختیاری ، وحید سروری ، سجاد اخباری و مجتبی رستمی به ثمر رساندند و همچنین گل های تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز توسط میثم تهیدست و مهدی محمدیاری به ثمر رسید.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین بازی خود در سال جاری در رقابت های لیگ برتر در رشت به مصاف پرسپولیس رفت که در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف قدرتمند خود شد تا با کسب 13 امتیاز همچنان در مکان پانزدهم جدول رده بندی 16 تیمی این مسابقات قرار گیرد.
تیم فوتبال شهردار ی فومن نیز در آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دوم مقابل تیم خیبر خرم آباد قرار گرفت که در نهایت با نتیجه سه بر 2 مغلوب حریفش شد تا با کسب 27 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی گروه دوم این مسابقات قرار گیرد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.