این روزها با نزدیک شدن به فصل بهار بسیاری از خانواده ها به استقبال عید نوروز می روند و از نوکردن لباس و خانه تکانی گرفته تا خرید مایحتاج زندگی درتلاش هستند، اما در بین ما هستند کسانی که نه تنها قدرت خرید ندارند بلکه تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نمی روند و در این میان افرادی آستین همت بالا زده و خانواده های بی بضاعت را شناساییو با کمک پایگاه های بسیج و خیرین به جمع آوری کمک های غیر نقدی اقدام کرده اند و با تلاش های صورت گرفته، یک هزار بسته حمایتی برای نیازمندان جمع آوری شد.
فرمانده سپاه صومعه سرا عصر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا از توزیع یک هزار بسته حمایتی در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: درقالب طرح احسان برای اولین بار در این وسعت بیش از یک هزار بسته حمایتی برای محرومان تهیه و توزیع شد.
سرهنگ پاسدار سید حسن حسینی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های سپاه محرومیت زدایی از جامعه است، افزود: با کمک پایگاه های بسیج و خیرین هر بسته حمایتی به ارزش 150 هزار تومان در اختیار محرومان همان روستا و یا محل قرار می گیرد که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند.
وی ادامه داد: امسال علاوه بر اجرای طرح توزیع بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و 500میلیون ریال توانستیم 10 میلیون تومان هم به حساب یکصد خانواده فقیر واریز کنیم.
سرهنگ حسینی از مشارکت مردم وخیرین تقدیر و اضافه کرد: جمع آوری و اهدا این بسته ها ازطرف مردم و خیرین نشانه اعتماد عمومی به بسیج است .
صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.7292 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.