به گزارش ایرنا، صبح روز یکشنبه با حضور اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان، مسعود کاظمی شهردار، فرداد جنابی رییس شورا و بقیه اعضای شورای شهر لاهیجان، مدیران ادارات و شهرداری در جمع آوری زباله های شهر لاهیجان شرکت و شهر را از وجود زباله پاک کردند.
مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این باره گفت: در آستانه سال نو با اجرای برنامه ای تحت عنوان شهر آرا، با هدف همراهی با پاکبانان برای تمیزی و پاکیزگی شهر لاهیجان و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست شهری شرکت کردیم .
وی افزود: جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی معابر شهر لاهیجان بطور مستمر ادامه خواهد داشت و تمام تلاش بر این است که شهری عاری از زباله و پسماند داشته باشیم و محیطی مفرح برای شهروندان و مسافران فراهم شود.
شهردار لاهیجان خواستار مشارکت همه شهروندان و سازمان های مردم نهاد برای حفظ پاکیزگی شهر لاهیجان شد و از شهروندان و مسافران خواست از ریختن زباله در فضاهای عمومی و طبیعت خودداری کنند.
همچنین فرماندار لاهیجان در بخش رودبنه حضور یافت و در پاکسازی این بخش که توسط مسوولان این بخش و مدیران شهری رودبنه انجام گرفت در پاکسازی محیط و جمع آوری زباله های مردم این بخش نیز شرکت کرد.
بخشدار رودبنه در این باره گفت: دهیاران و شورای بخش در پاکسازی و جمع آوری پسماندها مدیریت کردند و با مشارکت مردم همه روستاهای این بخش نسبت به جمع آوری زباله ها بویژه زباله های حاشیه جاده ها ، رودخانه ها و فضاهای سبز اقدام شد.
سید محمد علوی افزود:برای پاکسازی سواحل دریا نیز در این بخش نیز توسط شرکت تعاونی دهیاران بخش رودبنه اقدام شد.
روزانه بین 150تا 180تن پسماند درشهرستان لاهیجان جمع آوری و در محلی بین دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل بنام تموشل دفع می شود.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.