به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر شنبه از هفته بیست و دوم این رقابت ها در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در حضور حدود هشت هزار تماشاگر برگزار شد، تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر سپیدرود رشت به برتری دست یابد.
این مسابقه با برتری پرسپولیس آغاز شد و این تیم توانست به یک گل زودهنگام دست یاید که علی علیپور مهاجم این تیم در دقیقه دهم با یک ضربه دقیق اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل، باز این تیم پرسپولیس بود که صاحب موقعیت گلزنی شد و در دقیقه 30 نیز احمد نوراللهی با یک ضربه سر دومین گل تیم پرسپولیس را به ثمر رساند تا وضعیت سپیدرود بحرانی تر شود.
اما این پایان کار در نیمه اول نبود و سرخپوشان تهرانی به سومین گل خود در این نیمه دست یافتند و سیامک نعمتی موفق شد در دقیقه 40 زننده این گل شود تا نیمه اول با برتری قاطع پرسپولیس به پایان برسد.
اما در نیمه دوم ، سپیدرود بر بازی تسلط بیشتری یافت و حملات خوبی انجام داد تا اینکه در دقیقه 66 توسط مهرداد بایرامی به گل اول خود دست یافت تا این تیم به ادامه بازی امیدوار باشد.
پس از یک دقیقه از به ثمر رسیدن گل سپیدرود، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد غلامی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند و رادیوشوویچ دروازبان پرسپولیس این ضربه را مهار کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس پایان یابد.
قضاوت این دیدار را حسین زرگر با کمک های اسد حاج محمدی و محمد علیپور متقی بر عهده داشتند که علی اصغر مؤمنی و ایوب غلام‌زاده به عنوان داوران پشت دروازه در این بازی حضور یافتند.
همچنین در جریان این مسابقه ، محمد غلامی و پویا نزهتی از سپیدرود رشت، مهدی شریفی و محمد نادری از پرسپولیس کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب کوروش ملکی، لوکا نوزادزه، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی (از دقیقه 47 محمد بلبلی)، امین جوادی مقدم (علی عباسی از دقیقه 50)، مهرداد بایرامی، محمد علیزاده، میلاد قربان زاده و محمد غلامی (از دقیقه 73 پویا نزهتی) به مصاف پرپسولیس رفت.
پرسپولیس نیز با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، بشار رسن (از دقیقه 60 سروش رفیعی)، مهدی ترابی (از دقیقه 73 امید عالیشاه)، سیامک نعمتی و علی علیپور (سعید کریمی از دقیقه 90) رو در روی سپیدرود قرار گرفت.
تیم پرسپولیس با کسب این پیروزی ، 45 امتیازی شد و دوباره به صدر جدول رقابت های لیگ برتر صعود کرد و سپیدرود نیز با این شکست، 13 امتیازی باقی ماند و همچنان در رتبه پانزدهم جدول 16 تیمی این مسابقات جای گرفت.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.