مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: سال آینده طرح گازرسانی به بیش از 60 واحد صنعتی در گیلان در دست اقدام است.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ حسین اکبر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: شرکت گاز استان گیلان سال‌جاری اقدامات گسترده‌ای را برای بهره‌مندی هرچه بیشتر گیلانیان از نعمت گاز طبیعی به انجام رسانده که از جمله آنها می‌توان به گازرسانی به 56 روستا و افزایش درصد بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان به 94.6 درصد اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: این شرکت هم اکنون بیش از یک‌میلیون و 55 هزار مشترک گاز طبیعی دارد که بیش از 43 هزار از این تعداد را در سال‌جاری جذب کرده و متوسط درصد بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی استان 98 درصد است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان در سالجاری بالغ بر 13 هزار و 500 انشعاب گاز نصب کرده تا مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از 581 افزایش یابد، گفت: این شرکت همچنین بالغ بر 400 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سال‌جاری انجام داده که با احتساب این میزان، مجموع طول شبکه و خطوط تغذیه گاز در گیلان به بیش از 20 هزار 500 کیلومتر رسیده است.

اکبر با بیان اینکه افتتاح 129 طرح گازرسانی، تصریح کرد: شرکت گاز استان گیلان علاوه بر گازرسانی به مشترکان خانگی، اهتمام ویژه‌ای در امر گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی دارد و در این راستا سال‌جاری به 73 واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال گازرسانی کرده است. هدف شرکت گاز، بهره‌مندی تمام صنایع ممکن از گاز طبیعی است چراکه با تقویت بخش تولید، زمینه شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد و به تبع آن افزایش سطح رضایتمندی مردم فراهم می‌‌شود لذا در همین راستا سال آینده طرح گازرسانی به بیش از 60 واحد صنعتی دیگر در دست اقدام است.

وی ادامه داد: اجرای موفقیت آمیز پروژه بند «ق» در گیلان و برخورداری 673 روستا و جذب 154 هزار مشترک جدید در کمتر از 4 سال باعث شد تا شرکت گاز استان گیلان از سوی شرکت ملی گاز ایران به عنوان استان معین برای گازرسانی به شهرستان زابل انتخاب شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.