به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس هیات شطرنج آستارا شامگاه جمعه در آئین اختتامیه مسابقات گفت: یازدهمین دوره مسابقات شطرنج پیشکسوتان گیلان با حضور 62 ورزشکار از شهرستان های رشت، تالش، لنگرود، صومعه سرا، لاهیجان، انزلی، صومعه سرا، چابکسر و آستارا به مدت یک روز برگزار شد.
مسعود نوروز شناس افزود: شطرنجبازان در هفت دور و به روش سوئیسی به رقابت پرداختند و رحیم دلجو از رشت، فرزاد محمودی و غلام قربانی هر دو از تالش با کسب بیشترین امتیاز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی بالای 40 سال موسی بخت شاهی، بالای 50 سال مسعود شرافتی و بالای 65 سال اروجعلی سرخانی به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
وی اضافه کرد: قضاوت دیدار بر عهده آرمین ظفری، حامدپوربهرام و آرتین دولتی بود و به نفرات برتر مسابقات حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در قالب 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.

** اختصاص 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به طرفداران پرسپولیس
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق قانون، 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به طرفداران تیم پرسپولیس تعلق می گیرد.
علیرضا وهابی افزود: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر امروز در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.
تا پایان هفه بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، پرسپولیس با کسب 42 امتیاز درصدر و سپیدرود رشت با کسب 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 7105 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.