به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: یک رستوران در شهر توریستی ماسوله به علت عدم رعایت موازین بهداشتی، توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان فومن پلمپ و پرونده این واحد صنفی متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاعشد.
ابوالقاسم یکتا افزود: تیم های بازرسی بهداشت محیط شهرستان فومن در طول اجرای برنامه سلامت نوروزی 98 بر اماکن و مراکز تهیه موادغذایی به ویژه هتل ها، رستوران ها، ساندویچی ها، کبابی ها و ... نظارت دارند تا مردم نسبت به سلامت مواد غذیی خوراکی، آشامیدنی و اقامتگاه های خود دغدغه ای نداشته باشد.
شهرستان فومن دو شهرک تاریخی ماسوله و قلعه رودخان دارد که همه ساله گردشگران زیادی به آنجا سفر می کنند.
** پلمپ یک مرکز لیزر و زیبایی غیر مجاز در صومعه سرا
مدیر شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا گفت: یک مرکز لیزر و زیبایی غیر مجاز در دهستان ضیابر شهرستان پلمپ شد.
حیدر محمودی افزود: در بازرسی های میدانی واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت این شهرستان مشخص شد فردی فاقد صلاحیت و بدون داشتن مجوزهای لازم در زمینه لیزر و زیبایی در دهستان ضیابر اقدام به راه اندازی یک مرکز لیزر و زیبایی کرده است.
وی اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری واحد نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه، نظام پزشکی شهرستان و اخذ حکم قضایی از دادستانی صومعه سرا و با همکاری پلیس امنیت ناجا و با حضور کارشناس نظارت بر درمان شبکه، محل مذکور پلمپ و پرونده این فرد متخلف نیز به مراجع قضایی ارجاع شد.
شهرستان های فومن و صومعه سرا در غرب استان گیلان واقع هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.