محسن عبدنصرالهی کمک مربی سپیدرود رشت در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کادر فنی این تیم ، تمرین سبکی را برای سپیدرودی ها در نظر گرفت تا از لحاظ بدنی بازیکنان در شرایط خوبی قرار گیرند.
وی افزود: خوشبخانه این تمرین بسیار مطلوب برگزار شد و حضور تعدادی از تماشاگران نیز در برگزاری این تمرین، دلگرمی به بازیکنان و کادرفنی داد و در نهایت می توان گفت که بازیکنان تمرین شادابی را پشت سر گذاشتند.
وی ادامه داد: در این تمرین مروری نیز بر کارهای تاکیکی که باید بازیکنان در روز بازی با پرسپولیس انجام دهند، انجام شد و تمام هدف و تمرکز ما در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر است که بازی با پرسپولیس نیز یکی از مهمترین این دیدارها محسوب می شود چون در یک بازی خانگی به مصاف این تم خواهیم رفت و امیدوارم بتوانیم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر فردا (شنبه 25 اسفند ماه) در هفته بیست دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر که با حضور 16 تیم درحال برگزاری است، پرسپولیس با 42 امتیاز در صدر و سپیدرود با 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.