حسین اکبر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه امسال اقدامات گسترده ای جهت بهره مندی شهروندان از نعمت گاز انجام شده ، افزود: گازرسانی به 56 روستا و بهره مندی 94.6 درصد خانوارهای روستایی استان از جمله این اقدامات است.
وی با بیان اینکه شرکت گاز گیلان هم اکنون بیش از یک میلیون و 55 هزار مشترک گاز طبیعی دارد ، تصریح کرد: بیش از 43 هزار از این تعداد امسال جذب شدند که در حال حاضر، متوسط درصد بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی استان به 98 درصد رسیده است.
اکبر اقدامات به انجام شده شرکت گاز گیلان طی سالجاری در استان اشاره و اظهار کرد: امسال با نصب بالغ بر 13 هزار و 500 انشعاب گاز تعداد این انشعابات در استان به بیش از 581 افزایش یافت.
وی خاطر نشان کرد: این شرکت همچنین بالغ بر 400 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سال 97 به انجام رسانده که با احتساب این میزان ، مجموع طول شبکه و خطوط تغذیه گاز در گیلان به بیش از 20 هزار و 500 کیلومتر رسیده است.
وی اظهار کرد: شرکت گاز گیلان علاوه بر گازرسانی به مشترکان خانگی، اهتمام ویژه ای در امر گازرسانی به واحد های صنعتی و تولیدی دارد و در این راستا در سال جاری به 73 واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال گازرسانی کرده است.
اکبر هدف شرکت گاز گیلان را بهره مندی زمینه تمامی صنایع از گاز طبیعی دانست و افزود: با تقویت بخش تولید، زمینه شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد و به دنبال آن افزایش سطح رضایتمندی مردم فراهم می شود که در همین راستا طی سال آینده طرح گازرسانی به بیش از 60 واحد صنعتی دیگر در دست اقدام می باشد.
اکبر تصریح کرد: عملکرد مناسب شرکت گاز گیلان در بخش توسعه کمی گازرسانی در و نیز اجرای موفقیت آمیز پروژه بند «ق» در استان و برخورداری 673 روستا و جذب 154 هزار مشترک جدید در کمتر از چهار سال موجب شد تا شرکت گاز گیلان از سوی شرکت ملی گاز ایران به عنوان استان معین برای گازرسانی به شهرستان زابل انتخاب شود.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز گیلان؛ هم اکنون و در پایان سال 97 تقریبا تمامی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند از اینرو، این شرکت در راستای شعار شرکت ملی گاز در نیم قرن دوم فعالیت خود 'رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرآیندها' پروژه های کیفی مختلفی را در جهت افزایش رضایتمندی مشترکان اجرا کرده و به صورت مستمر و با استفاده از نظرات و پیشنهادهای آنان نسبت به گسترش، اصلاح و بهبود این خدمات اقدام می کند.
وی ادامه داد: سیستم قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، مرکز پیام و اتفاقات یکپارچه و متمرکز، سیستم قرائت از راه دور ایستگاه های صنایع عمده و جایگاه های CNG، ایجاد شبکه پرسرعت وایرلس، مدیریت ثبت و پیگیری شکایات و درخواست ها (CRM) و نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان تنها گوشه ای از اقدامات کیفی شرکت گاز استان گیلان است.
وی تصریح کرد: شرکت گاز گیلان در سال 97، در زمینه های کمی و کیفی توانسته عملکرد مناسبی را به نمایش بگذارد و شاهد این مدعا در زمینه کمی، افتتاح 129 طرح گازرسانی و در زمینه کیفی، دریافت تقدیرنامه رعایت حقوق مصرف کنندگان، انتخاب به عنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی و کسب نشان زرین مسئولیت های اجتماعی می باشد.
شرکت گاز استان گیلان بیش از یک میلیون و 55 هزار مشترک را تحت پوشش قرار داده است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.