به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری آستارا افزود: برخی تصادفات به دلیل ناایمن بودن جاده ها رخ می دهد و قبل از تعطیلات نوروز، مرمت نقاط حادثه خیز با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ضروری است.
وی اضافه کرد: در برخی روزها مصالح کوه در منطقه حیران محور آستارا-اردبیل ریزش می کند و راهداران برای رفع این قبیل مشکلات از آمادگی لازم برخوردار باشند.
وی بیان کرد: اصلاح هندسی چهارراه های فارابی و شریعتی برای جلوگیری از ترافیک سنگین، با همکاری پلیس راهور و شهرداری انجام و از ظرفیت پارکینگ های موجود در شهر برای کاهش بار ترافیک باید به درستی استفاده شود.
رستم زاد گفت: باید از ظرفیت دهیاران و نیروهای محلی برای ایمن سازی راه های روستایی استفاده شود و هر گونه عملیات عمرانی و برداشت مصالح در حاشیه محورهای اصلی و فرعی آستارا در ایام نوروز ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.
فرماندار آستارا ادامه داد: ساماندهی دستفروشان حاشیه جاده و رنگ آمیزی سرعت گیرها و جداول برای زیباسازی چهره شهر در ایام نوروز ضروری است و مورد توجه شهرداری قرار گیرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و از 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه برخوردار است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.