حسن مندعلیزاده روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این طرح از 28 اسفند تا 14 فرودین در 11 بقعه متبرکه از جمله بقاع متبرکه بابا اسماعیل، سید شرف الدین رضوانشهر و غریب بنده اجرا خواهد شد.
وی اظهار کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، استفاده از ظرفیت آنها در نشر معارف اسلامی و تقویت باورهای دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی از هدف های نهمین دوره طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص شهرستانه تالش و رضوانشهر است.
وی بر پایی خیمه های معرفت و اقامه نماز جماعت با حضور مبلغان اعزامی از قم، فعالیت غرفه های کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، ازدواج، همسرداری و تربیت فرزند، پاسخگویی به سئوالات شرعی، تبلیغات چند رسانه ای و عرضه محصولات فرهنگی را از برنامه های طرح آرامش بهاری نام برد.
مندعلیزاده گفت: شهرستان های تالش و رضوانشهر دارای 35 بقعه متبرکه هستند و بقعه بابا‌اسماعیل شاخص کشوری و چهار بقعه دیگر شاخص استانی محسوب می شوند و امسال 460 برنامه فرهنگی نظیر آرامش بهاری، ضیافت الهی، بصیرت عاشورایی، ولایت علوی، محفل انس با قرآن در آنها اجرا شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و اداره اوقاف و امور خیریه آن، شهرستان رضوانشهر را نیز پوشش می دهد.
7106 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.