مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها تاوان اعمال خود را خواهند پرداخت، گفت: ما گردنه های سخت را طی کرده‌ایم البته منکر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی نیستیم اما قابل قیاس با شرایطی که در جنگ داشتیم نیست.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، سردار رمضان شریف در یادواره سرداران و ۵۵۰ شهید والامقام شهرستان صومعه‌سرا گفت: شهدا در مقطعی حساس با دست خالی این انقلاب و این کشور و مردم را سربلند کردند بنابر این ملت و نظام ما مرهون از خود گذشتگی و ایثار مثال زدنی شهیدان است.

مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز آکادمی‌های جهان در حال بررسی هستند که چه شد جمهوری اسلامی ایران در آن شرایط خاص توانست دشمن بعثی را شکست دهد و البته به یک نتیجه مشخص رسیدند که با همان نتیجه برعلیه ما توطئه چینی می‌کنند و آن عبارت است از اینکه استحکام خانواده ایرانی مبتنی بر فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است و عامل بسیار مهم دیگر رهبری معنوی در جامعه است که همان رابطه عمیق امت با امام جامعه است و نهایتا فرهنگ دینی حاکم بر جامعه ایرانی که درهم آمیخته با فرهنگ ملی است؛ بنابراین دشمنان ما به وسیله ابزار رسانه ای درصدد تضعیف همین معیارها هستند.

ی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به عراق گفت: سفر رئیس‌جمهور به عراق نشانی دیگر از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و محصول تداوم راه شهیدان است‌.

سردار رمضان شریف با اشاره به تدابیر ویژه امام خامنه ای در مقابله با توطئه های دشمنان متذکر شد: دشمنان از هیچ توطئه و هزینه ای صرف نظر نکردند اما با تدبیر رهبری و مقاومت ملت فهیم ایران دشمنان شکست خوردند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز با صراحت می‌توانیم بگوییم که راه شهدا در حال پیمودن است و البته در حوزه نظامی و امنیتی قابل قیاس با دوره های گذشته نیست.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما گردنه‌های سخت را طی کرده‌ایم البته منکر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی نیستیم اما قابل قیاس با شرایطی که در جنگ داشتیم نیست.

وی در رابطه با توطئه‌های دولت آمریکا بر علیه کشور تاکید کرد: آمریکایی‌های جنایتکار حتما تاوان اعمال خود را پرداخت خواهند کرد آنگونه نیست که ضربه بزنند و به روی خود نیاوردند، چرا که ملت می‌داند در پشت صحنه تمام مشکلات ما شما هستید، بدانید ملت ما ابهت شما را شکسته است، فراموش که نکرده اید فرماندهان و سربازان نیروی دریایی شما در جزیره فارسی در مقابل نیروی های ما زانو زدند و گریه کردند و اگر مرتکب خطا شوید ملت انتقام سخت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در یادواره شهیدان این نوع نیاز را مطالبه می‌کنیم که ای مسئولان شما وارث خون شهدا هستید و شهدا این نظام و کشور را به دست شما سپرده اند و بایستی با خدمت صادقانه به ملت مایه شادی شهدا باشید.

سردار رمضان شریف در پایان خاطرنشان کرد: لیاقت داشتن رهبری شجاع و آگاه همچون مقام معظم رهبری آرزوهای ملت ها است و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و به فًضل الهی تمام مشکلات با اراده و تدبیر رفع خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.