به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبری روز چهارشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان گیلان در رشت که با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت ایران برگزار شد، با تشریح برنامه خدمات بیمه سلامت افزود: روزانه 17 هزار و 193 بار مراجعه سرپایی و بستری داریم.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر یک میلیون و 300 هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار داشت: در زمان حاضر برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و افزایش رضایتمندی آنان با 35 بیمارستان، یک هزار و 176 پزشک، 336 داروخانه، 87 آزمایشگاه، 59 پرتو پزشکی، 89 توانبخشی، 43 درمانگاه و چهار مرکز جراحی محدود قرارداد همکاری داریم.
اکبری با اشاره به برنامه بیمه سلامت ایران در موضوع نسخه نویسی الکترونیکی و اجرای آن در استان های کشور بیان داشت: نسخه نویسی الکترونیکی در یکی از شهرستان های استان گیلان (ماسال) به اجرا درآمده که اجرای آن در همه شهرستان ها از برنامه هاست.
در نسخه نویسی الکترونیک وقتی بیمار به پزشک تحت پوشش این برنامه مراجعه کرد، به دفترچه نیازی ندارد و با ارائه کد ملی خود، هویت بیمار و پوشش بیمه‌ ای او تایید شده و همپوشانی بیمه‌ای بیمار کنترل خواهد شد و اگر این سه مورد تایید شد، یک شناسه رهگیری تولید و جایگزین دفترچه می‌شود، بعد از آن، بیمار متناسب با تجویز، به هر جایی که لازم است مراجعه و با شناسه رهگیری اقدام درمانی را انجام می‌ دهد.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان اعتماد به جامعه پزشکی را سرمایه ارزشمندی دانست و خاطر نشان کرد: اعتماد به جامعه پزشکی سرمایه بزرگیست که باید از آن به نحو شایسته حراست کنیم.
نشست خبری طاهر موهبتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سلامت ایران با خبرنگاران استان گیلان در رشت برگزار شد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.