مدیر روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: مراسم اختتامیه جشنواره مدیریت شهری و رسانه با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی پنجشنبه هفته جاری در عمارت تاریخی شهرداری رشت برگزار می شود.
سید پیام جعفری نیا بیان داشت: برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان شناخت ظرفیت های اطلاع رسانی فضای مجازی با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه های مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و مدیریت شهری در رشت است.
با فراخوان جشنواره رسانه و مدیریت شهری از سوی شورای اسلامی کلانشهر رشت، 280 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از مجموع آثار رسیده، 180 اثر مکتوب در بخش های مختلف از جمله مقاله، خبر و گزارش و یکصد اثر نیز در بخش عکس از 22 عکاس دریافت شده است.
قرارست که برگزیدگان اول تا سوم هر بخش در مجموع 15 نفر تجلیل شوند، به نفرات اول تا سوم این جشنواره در هر بخش به ترتیب 700 هزار، 500 و 300 هزار تومان اهدا می شود.
شورای اسلامی رشت با هدف ارتقاء و اشتراک دانش رسانه ای در ارتباط با مدیریت شورای اسلامی رشت، بازتاب فرصت ها و تهدیدهای مدیریت شهری، ایجاد رقابت مثبت و انگیزه رسانه ای در بین فعالان حوزه رسانه، افزایش فضای حرفه ای و اخلاق رسانه ای در شهر نسبت به برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری در این کلانشهر اقدام کرد.
تحلیل اخبار شورا و شهر و عکس خبری در زمینه های محیط زیست، فرهنگ عمومی، دیپلماسی و توسعه شهری، عمران و اقتصاد شهری و ترافیک شهری از محورهای جشنواره رسانه و مدیریت شهری است.
بخش های اصلی جشنواره شامل مقاله (سرمقاله و یادداشت)، خبر (گزارش خبری)، گزارش مکتوب (تحقیقی و تحلیلی) ، عکس خبری (گزارش تصویری) و بخش ویژه شامل آثار منتشر شده در شبکه های اجتماعی - مجازی است.

** جایزه تشویقی شهرداری رشت در روزهای پایانی سال 97
شهرداری رشت بر اساس مصوبه شورای اسلامی این کلانشهر جایزه تشویقی در روزهای پایانی سال 97 برای شهروندان در نظر گرفته شده است.
گزارش ایرنا از مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار حاکیست، جایزه تشویقی در روزهای پایانی سال 97 از تاریخ هجدهم ماه جاری آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد.
همچنین داوطلبان پرداخت عوارض صنفی و حرف خاص به صورت نقدی، مشمول جایزه تشویقی در عوارض سال جاری خود (عوارض مزبور در سال 97) هستند.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.