فرماندار آستارا تاکید کرد: تجهیز و نوسازی مدارس فرسوده آستارا در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم‌زاد در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری آستارا بیان کرد: در حوزه سخت‌افزاری در مدارس شهری مشکل وجود ندارد و استانداردسازی مدارس روستایی برای افزایش انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان در دستور کار است.

وی بیان کرد: شورای آموزش و پرورش در ساماندهی مشکلات جامعه هدف وظیفه مهم دارد و هرگونه اشتباه و سهل انگاری  در برنامه ریزی و سیاستگذاری آن، عواقبی جبران ناپذیر دارد.
وی اظهار داشت: رفع مشکلات و موانع این حوزه تنها با برنامه‌ریزی امکان‌پذیر است و باید در این برنامه‌ریزی‌ها از دیدگاه‌های کارشناسان، نخبگان و افراد باتجربه بهره مند شویم.
رستم زاد بیان کرد: 21 مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی نوروز تعیین شده و باشگاه‌های ورزشی نیز برای اسکان در مواقع بحران، از آمادگی لازم برخوردار باشند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا هم گفت: مدیران و مربیان مدارس به اقامه نماز اهمیت بدهند و برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی در حوزه قرآن و نماز در اولویت قرار گیرد.
مدیر آموزش و پرورش آستارا هم از نیاز 15 واحد آموزشی به نوسازی و 10 واحد آموزشی به مقاوم سازی خبر داد و تامین اعتبار آنها را ضروری دانست.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.