به گزارش پایگاه خبری پلیس لاهیجان، سرهنگ رسول عزیزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و در راستای مبارزه با خرید و فروش موادمحترقه، طرح مبارزه با فروشندگان مواد محترقه توسط پلیس شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: ماموران انتظامی با استفاده از اقدامات پلیسی یک فروشنده مواد محترقه را شناسائی و این متهم را هنگام فروش موادمحترقه با خودرو دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم 19 ساله پنج هزار و 396 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در عملیات دیگری ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر انبار کردن مواد محترقه در یک واحد مسکونی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ عزیزی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از بررسی صحت و سقم خبر، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این مکان دوهزار و 700 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را در این واحد کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه متهمان 19 و 23 ساله با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تا پایان سال جاری توسط پلیس شهرستان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند با هوشیاری و اعلام اخبار خود به شماره 110 در اجرای هر چه بهتر این طرح پلیس را یاری کنند.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.