علیرضا سلیمانی وزنه بردار گیلانی عنوان نایب قهرمانی مسابقات بین المللی جام فجر را کسب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات وزنه‌برداری استان گیلان اظهار داشت: این وزنه بردار ملی‌پوش گیلانی با درخشش خود در وزن 109+ کیلوگرم موفق به کسب سه مدال نقره شد.

اصغر ابراهیمی افزود: در جریان این رقابت ها در تهران ، سلیمانی پس از علی داودی دیگر وزنه برداری ایرانی توانست سه مدال نقره این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: این وزنه بردار شایسته گیلانی درحرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه 170 کیلوگرمی شد و مدال نقره این حرکت را کسب و در حرکت دو ضرب نیز با مهار وزنه 212 کیلوگرمی به دومین مدال نقره خود دست یافت.

رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان بیان کرد: با توجه به نتایج کسب شده در حرکات یک و ضرب و دو ضرب، علیرضا سلیمانی در مجموع نیز با رکورد 382 کیلوگرم مدال نقره مجموع را نیز به خود اختصاص داد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در پایان چهارمین دوره رقابت های وزنه برداری جام بین ‌المللی فجر (گزینشی المپیک 2020 توکیو) در تهران، تیم ملی ایران با کسب 461 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم های آلمان با 362 امتیاز و عراق با 283 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات نیز ، اصغر ابراهیمی رئیس هیات وزنه‌برداری استان گیلان حکم مقام چهارمی مسابقات المپیک 2008 را از علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور دریافت و پس از محمود نامجو ، بالاترین رتبه را در بین ورزشکاران استان گیلان در مسابقات المپیک به نام خود ثبت کرد. 

اصغر ابراهیمی کاپیتان اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران، در مسابقات المپیک 2008 در رتبه هفتم قرار گرفت اما با مشخص شدن دوپینگ سه وزنه بردار و حذف آنان از جدول، ابراهیمی به رتبه چهارم صعود کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.