علی خدایی غروب پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: روزانه ساعت هشت صبح از تهران به سمت رشت و ساعت 18 از سمت رشت به تهران، یک سرویس رفت و برگشت قطار را خواهیم داشت ضمن اینکه در ایستگاه‌های بین راهی توقف ندارد.
وی گفت: مردم می توانند بلیت خود را به صورت حضوری از شرکت های مسافرتی و یا از طریق سایت رجا، سفیر، ریل و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تهیه کنند.
خدایی تصریح کرد: اولین مسافران ریلی رشت- قزوین با تهیه بلیت، امروز ( چهارشنبه) ساعت 18 از رشت به سمت تهران حرکت می کنند که پیش بینی می شود فعلا بدلیل تثبیت خط ، قطار این مسیر را طی چهار ساعت بپیماید.
به گزارش ایرنا روز گذشته نیز 120 نفر از خانواده های معظم شهدا از رشت عازم مشهد مقدس شدند.
راه اهن رشت - قزوین دیروز توسط دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری افتتاح شد . ایستگاه رشت جنب استادیوم سردار جنگل رشت و اداره کل راه آهن در میدان انتظام جنب آتش نشانی واقع است.
راه آهن قزوین - رشت 53 دستگاه تونل به طول 22 کیلومتر دارد؛ همچنین بزرگترین پل راه آهن کشور به طول یک هزار و 430 متر روی سد منجیل ساخته شده است.
برای احداث راه آهن قزوین - رشت بیش از 25 کیلومتر تونل، حدود 9 کیلومتر پل بزرگ، 22 میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام و افزون بر یک هزار و 850 میلیارد تومان هزینه شده که با قیمت گذاری روز، حدود پنج هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.