وزیر اطلاعات گفت: قول می‌دهم تمامی خواسته‌های بحق مردم آستارا را که توسط فرماندار محترم این شهرستان اعلام شد شخصاً از طریق سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه پیگیری می کنم.

به گزارش ایلنا از آستارا، در پی سفر دکتر روحانی به استان گیلان، وزیر اطلاعات ایران به عنوان نماینده ایشان وارد این شهر شد و مورد استقبال رسمی رؤسای ادارات، فرمانده‌هان نیروی‌های نظامی و انتظامی، فرمانده سپاه، فرماندار و امام جمعه این شهرستان قرار گرفت.

 علوی طی سخنانی ضمن تشکر از استقبال مردم گفت: آستارا شهرستانی است که من از دیرباز به این مکان و مردمان آن ارادت خاصی داشتم و هر وقت در سفرهای خود از این منطقه عبور می‌کردم، احساس مثبت و خوبی به بنده دست می‌داد و به همین خاطر بنده همیشه آرزو می‌کردم که خداوند متعال دلهای این عزیزان را شاد و لب‌هایشان را سرشار از خنده نماید، چرا که مردمان این منطقه شایسته تمامی خوبی‌ها هستند.

علوی در ادامه گفت: دشمنان ایران با خیال باطل خود فکر می کردند که ایرانیان جشن چهل سالگی انقلاب‌شان را نخواهند دید، ولی مردم ایران در شرایطی این جشن را برگزار کردند که به گواه تمام شاهدان، حضور مردم در آن مراسم بسیار گسترده‌تر از گذشته بود که باید گفت دشمن از همین حضور مردم می‌هراسید و تمامی این فشارها و تحریم‌ها در جهت هر چه کم رنگ‌تر کردنِ این حضور مردمی بود چرا که می‌پنداشتند هر چه فشارها را بر مردم ایران بیشتر کنند، بین مردم و نظام و دولت و رهبری فاصله خواهد افتاد و در آن صورت می‌توانند به اهداف پلید خود دست یابند که زهی خیال باطل! و باید گفت که تمامی این‌ها نتیجه نادانی آنهاست.

وی با اشاره به تشدید تحریم‌ها از طرف امریکا نیز گفت: چهل سال است که این تحریم‌ها شروع شده و مال دیروز و پریروز هم نیست چرا که آنها وقتی در گذشته دیدند که تحریم‌ها اثر ندارد حتی کشور ما را مورد حمله نظامی هم قرار دادند، اما ملت ایران در مقابل تمامی این تهدیدات ایستاد و باعث شد که دشمنان از موضوع خود عقب نشینی نمایند و این مهم جز در نتیجه وحدت و همدلی و اتحاد ایرانیان بدست نمی‌آمد.

وزیر اطلاعات همچنین گفت: هدف اصلی دشمن از تمامی این دسیسه‌ها علاوه بر مطالبی که عرض کردم ضربه زدن به امنیت ماست و برای همین با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود قصد دارد امنیت ایران و ایرانی را خدشه‌دار کند جز در یکی دو مورد هرگز موفق به این کار نبوده‌ و درست بر این اساس است که در همین چند روز گذشته ما توانستیم سه تیم تروریستی در غرب کشور را که قصد تعرض به امنیت ما را داشتند شناسایی و معدوم کنیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.