به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن روحانی چهارشنبه شب پس از افتتاح همزمان عملیات اجرایی طرح های توسعه گیلان که به صورت ویدئو کنفرانس در رشت انجام شد، در جمع نخبگان و برگزیدگان استان بیان داشت: بسیار روز خوبی برای من و همراهانم بود؛ اول به خاطر مهر و محبت مردم گیلان مخصوصا در جمع مردم شهرستان لاهیجان و دیگر اینکه در اوایل سال 58 سفری به استان داشتم و در بسیاری از شهرستان ها سخنرانی کردم.
وی با بیان اینکه امروز یادآور خاطرات سال های اول انقلاب بود، اظهار داشت: مردم خوب و شریف در دوران انقلاب و بعد از انقلاب همیشه در صحنه پشت نظام اسلامی بوده اند.
رئیس جمهوری با بیان این که احساسات مردم ما را واقعا شرمنده می کند، خاطر نشان کرد: مردم سال سخت و پرمشکلی را داشتند؛ در شرایطی هستیم که با همه توان و قدرت وقتی سرمایه گذاری از خارج از کشور می آید و به محض اینکه معامله انجام می شود، از خزانه داری آمریکا با او تماس گرفته و تهدید می کنند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی ادعا می کنند و می گویند دعوای ما با حکومت و نظام ایران است، بی شرمانه دروغ می گویند؛ چراکه برای ساخت یک مرکز دارویی، شرکت خارجی را اذیت می کنند.
حجت الاسلام روحانی با یادآوری اینکه رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرده به راحتی هر تعهدی را زیرپا می گذارد، اظهار داشت: تنها ملت ایران نیست که با این جماعت مواجه شده، بلکه دنیای امروز با این جماعت مواجه هستند، اینها علیه همه کشورها تلاش می کنند و کاملا شناخته شده هستنند.

این خبر تکمیل می شود ...
به گزارش ایرنا، در جریان سفر رئیس جمهوری و شماری از اعضای هیأت دولت به گیلان، شامگاه چهارشنبه عملیات اجرایی طرح های توسعه ای استان به صورت ویدئو کنفرانس در رشت افتتاح شد. راه آهن قزوین - رشت نیز عصر امروز (چهارشنبه) با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسمی رسید.
شرکت در جلسه شورای اداری استان و حضور در نشست خبری، برنامه های فردا (پنجشنبه) حجت الاسلام روحانی است.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.