به گزارش خبرنگار ایرنا همزمان با سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت ، استخر سرپوشیده ورزشی ماسال با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
این استخر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال مورد بهره برداری رسید که با افتتاح آن، اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان علاقمند به رشته های ورزشی شنا، می توانند از آن استفاده کنند. همچنین استخر شنای شهرستان سیاهکل با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال مورد افتتاح و به بهره برداری قرار گرفت که کار ساخت این دو استخر از سال 86 در زمینی به مساحت یک هزار و 507 متر مربع آغاز شده بود.
وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح این دو استخر گفت: از افتتاح راه آهن رشت - قزوین بسیار خوشحالم چون تاثیر زیادی در اقتصاد و رشد استان گیلان خواهد داشت.
مسعود سلطانی فر در مورد افتتاح دو استخر ماسال و سیاهکل بیان داشت: این دو استخر مخصوص بانوان است و علاوه بر افتتاح این دو پروژه ، چند پروژه خوب و بزرگ دیگری داریم که امیدواریم این پروژه ها تا پایان سال آینده به بهره برداری برسند.
وی ادامه داد: یکی از بزرگترین این پروژه ها ، پیست دوچرخه سواری رشت است که یکی از پیست های بزرگ در کشور بشمار می رود و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، همچنین پروژه هایی همچون احداث چند سالن ورزشی ، ورزشگاه و بازسازی استادیوم های ورزشی از دیگر پروژه های مهم این استان بشمار می رود.
42 طرح نیمه تمام ورزشی نیز در گیلان وجود دارد که با افتتاح آنها ، سرانه ورزشی گیلان به استاندارد کشوری نزدیک و به یک متر مربع خواهد رسید که از این تعداد طرح های نیمه تمام ورزشی ، حدود 10 طرح بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
شهرستان ماسال در 45 کیلومتری غرب مرکز گیلان و سیاهکل در 55 کیلومتری شرق مرکز استان واقع هستند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.