به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه شهرستان بندرانزلی روز سه شنبه در این مراسم با تاکید بر ضرورت پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی اظهار کرد: انقلابیون و رزمندگان دفاع مقدس خود را نسبت به مردم متعهد دانسته و بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و تنها برای برپایی حکومت اسلامی و احیای اسلام قدم در میدان جهاد گذاشته بودند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با تاکید بر اینکه مسئولیت پذیری جمهوری اسلامی نسبت به رخدادهای منطقه‌ای و بین‌المللی موجب قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده تصریح کرد: اگر دانشگاه‌ها و جوامع دانشجویی خود را نسبت به جامعه مسئول بدانند، مشکلات جامعه اصلاح می‌شود و این در حالی است که دشمنان در تلاشند تا روحیه مسئولیت‌پذیری را در دانشگاه‌ها از بین ببرند.
وی با بیان اینکه نسل آینده ساز کشور باید با سیره شهدا بیش از پیش آشنا شوند تاکید کرد: وجود احساس مسئولیت سبب می‌شود تا شهدای مدافع حرم فرسنگ‌ها دورتر از مرز‌های کشورشان حضور پیدا کرده و از باورشان دفاع می کنند.
امام جمعه شهرستان بندرانزلی با تاکید بر لزوم افزایش حس تعهد در جوانان برای در دست گرفتن پیشبرد امور نظام اسلامی اظهار کرد: امروز این وظیفه سنگین بر دوش همه مسئولان نظام اسلامی است که سیره شهدا و فرهنگ آن‌ها را در جامعه رواج داده و نهادینه کنند.
شهرستان بندرانزلی 408 شهید دوران دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم دارد .
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.