سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله یک هشتم نهایی مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان کشور از روز چهارشنبه 15 اسفند ماه جاری در قم آغاز می شود.
محمد رفیعی افزود: براین اساس، تیم خانه بسکتبال رشت که از مرحله اول این رقابت ها صعود و جزو 16 تیم برتر این مسابقات قرار گرفت، در این مرحله باید در گروه خود با تیم های مهرام زیتون ، شهرداری گرگان و نماینده قم به رقابت بپردازد.
وی ادامه داد: رقابت های این مرحله به مدت سه روز در قم برگزار خواهد شد که در نهایت تیم های اول و دوم این گروه جواز حضور در مرحله سوم مسابقات را کسب و بین هشت تیم برتر لیگ بسکتبال نوجوانان کشور قرار می گیرند.
وی بیان کرد: امیدوارم که تیم نوجوانان خانه بسکتبال رشت با موفقیت این مسابقات را به اتمام برساند و با قرار گرفتن در یکی از رتبه های اول یا دوم، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان کشور صعود کند.
سرپرست هیات استان گیلان گیلان خاطرنشان کرد: در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان کشور، 16 تیم در چهار گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم های اول و دوم مجموع دیدارهای رفت و برگشت، به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.