به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس جمهوری در بدو ورود به گیلان در فرودگاه سردارجنگل رشت مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.
حجت الاسلام روحانی امروز و فردا (پنجشنبه) میهمان گیلانی هاست و نخستین برنامه دکتر روحانی حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است.
افتتاح رسمی راه آهن قزوین - رشت ، آغاز عملیات اجرایی تکمیل هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین -رشت در محدوده منجیل شهرستان رودبار و نشست توسعه استان از برنامه های امروز سفر رئیس جمهوری اعلام شده است.
حجت الاسلام روحانی صبح فردا در شورای اداری استان حضور می یابد و پس از آن؛ در نشست خبری با اصحاب رسانه روند پیشرفت و توسعه گیلان و مصوبات را اعلام می کند.
در جریان سفر دو روزه رئیس جمهوری به گیلان، 51 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی پنج پروژه نیز آغاز می شود؛ در مجموع برای 56 پروژه یادشده، چهار هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه و در نظر گرفته شده است.
مهمترین پروژه افتتاحی، بهره برداری رسمی از خط آهن قزوین - رشت با یک هزار و 850 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و مهمترین طرحی که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود، هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده رودبار با اعتبار اولیه 400 میلیارد تومان است.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری در اواخر فروردین ماه سال 94 در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال 96 برای بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی به گیلان سفر کرده بود.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.