لاهیجان از نخستین ساعات صبح امروز (چهارشنبه) شاهد حضور مردمی بود که مشتاقانه برای دیدار با رئیس جمهورشان به ورزشگاه تختی آمده و از پیر و جوان و زن و مرد، آمده بودند تا بگویند؛ هستیم بر آن عهد که بستیم.
همه همدل و یکصدا بودند که اگرچه مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما هیچیک از اینها، مانع عدم حضورشان و پیمان مجدد در حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولتمردان بعنوان خدمتگزاران مردم نشده است.
مغازه های شهر و درختان مسیر حرکت رئیس جمهوری تا ورزشگاه با پرچم های میهن اسلامی، آذین بندی شده بود و همگان مشتاقانه منتظر ورود رئیس جمهوری محبوبشان به شهر لاهیجان بودند.
وارد فضای ورزشگاه تختی لاهیجان شدیم و با وجود اینکه هنوز تا حضور رئیس جمهوری زمان زیادی باقی مانده بود ، اما مردم با پای دل به این دیدار آمده بودند تا ثابت کنند پشت نظام و مسئولان را خالی نمی کنند.
کودکانی که پرچم کوچکی در یک دست و پوستر خوش آمد به رئیس جمهوری در دست دیگرشان بود، در میان جمعیت حاضر خودنمایی می کردند و آنچه بیش از همه در این مراسم به چشم می خورد، آماده سازی فضای مراسم برای برگزاری هرچه بهتر و با نظم تر این دیدار مردمی بود چراکه به هرحال برگزاری چنین مراسمی در این سطح و در مکان عمومی ، بسیار سخت و حساس است.
افرادی هم با کاورهای سبز و نارنجی تحت عنوان ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، وظیفه جمع آوری نامه های مردم را برعهده داشتند.
پس از اینکه مجری در ورزشگاه اعلام کرد هواپیمای حامل رئیس جمهوری در فرودگاه سردارجنگل رشت به زمین نشسته ، مردم با شعارهای دسته گل محمدی به گیلان خوش آمدی از رئیس جمهورشان استقبال کرده و منتظر حضور او در ورزشگاه بودند.
حجت الاسلام روحانی ساعت 10 و 35 دقیقه در راس کاروان تدبیر و امید وارد لاهیجان شد و مورد استقبال گیلانی های مهمان نواز قرار گرفت و طی سخنرانی او هنگامی که رئیس جمهوری از افتتاح خط آهن گیلان و لزوم اتصال آن به بنادر انزلی ، کاسپین و آستارا سخن می گفت؛ یکصدا تشویق کردند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن روحانی و شماری از اعضای هیأت دولت امروز و فردا (پنجشنبه) مهمان گیلانی ها هستند.
افتتاح رسمی راه آهن قزوین - رشت ، آغاز عملیات اجرایی تکمیل هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده منجیل شهرستان رودبار و نشست توسعه استان از برنامه های امروز سفر رئیس جمهوری اعلام شده است.
حجت الاسلام حسن روحانی در اواخر فروردین ماه سال 94 در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال 96 برای بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی به گیلان سفر کرده بود.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.