به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان گیلان، صبح امروز (چهارشنبه)، بیمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی میلاد لاهیجان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسوولان محلی رسما افتتاح شد.
بیمارستان میلاد (خصوصی) شهرستان لاهیجان در 13 هزار مترمربع زیربنا و با اعتبار یک هزار میلیارد ریال رسما به بهره برداری رسیده که با بهره برداری از این بیمارستان برای 450 نفر شغل ایجاد شد.
مجوز ساخت این بیمارستان در سال 86 از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت شد، بخش اول سال 96 با 80 تخت و بخش های داخلی، CCU،ICU، اتاق عمل، جراحی، زایمان در آب، اطفال، درمانگاه، اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه به طور رسمی به بهره برداری رسید.
بخش دوم نیز با 177 تخت با بخش های آنژیوگرافی، CCU2، ICU2 در مرحله بعدی به بهره برداری خواهد رسید، این بیمارستان با بیمه های پایه و تکمیلی قرارداد دارد و بر اساس تعرفه های مصوب وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نسبت به پذیرش و درمان بیماران اقدام می کند.
در جریان سفر رئیس جمهوری و هیات وزیران به استان گیلان، 12 پروژه آموزشی و درمانی با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می شود.
رئیس جمهوری و شماری از هیات دولت امروز (چهارشنبه) در سفری دو روز وارد استان گیلان شدند.
7286 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.