نادر جهان آرای روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این تعداد کلاس درس در 340 مدرسه استان گیلان برای اسکان مسافران فرهنگی در نوروز 98 پیش بینی شده است.
وی با بیان این که 9 مرکز رفاهی با 148 اتاق و سوئیت و با ظرفیت 523 تخت میزبان مسافران فرهنگی است، افزود: معرفی پایگاه ها و مراکز رفاهی استان به استان های کشور، صدور شیوه نامه اسکان به تمامی مناطق، تهیه و تکثیر نقشه، تراکت و نصب بنر در مبادی ورودی شهرهای استان، تشکیل تیم های نظارتی و بازرسی به منظور بازدید از پایگاههای مجری طرح ستاد اسکان و بیمه حوادث مسافران فرهنگی بخشی از اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش استان گیلان در استقبال از مهمانان نوروز 98 است.
وی با اشاره به نام نویسی اینترنتی از مسافران فرهنگی برای اسکان در مدارس استان گیلان در نوروز تا 24 اسفندماه اظهار داشت: از 340 مدرسه، 90 مدرسه با 731 کلاس مسافران را از این طریق پذیرش می کند که متقاضیان بایستی به آدرس اینترنتی www.eskan.medu.ir نسبت به انتخاب مدارس محل اقامت خود اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: تمامی پایگاه ها و ستاد اسکان در سراسر استان نیز از بیست و هشتم اسفندماه جاری تا 12 فروردین 98 به صورت حضوری آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند.
نوروز سال 1397 ، 36 هزار و 312 خانوار به تعداد 130 هزار و 724 نفر از خدمات مراکز تحت پوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گیلان بهره مند شدند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.